Tuesday, August 4, 2009

Permulaan~

Assalamualaikum....
ari ni 1st time gua bt blog...
pening gak kpale nk setting...
tp alhamdulillah berjaye gak la smpai ke tahap nie..he3


sebenrnye tujuan gua bt blog nie sajer nk menghilangkn rase bosan ble x der mnde nk buat.. tapi gua harap pengisian blog ni akan dipenuhi dengan benda yang berfaedah la... penulisan gak kan salah satu cara untuk kite mencurahkan segala yang ader dalam kepala otak ni tanpe bersuare..kalu bersuare salah cakap nanti ader yang makan hati kan... betul ak..???? bak kater orang yg banyak makan garam daripada kiter...terlajak perahu boleh diundur..terlajak kater buruk padahnyer... tapi dekat blog ni kalu salah tulis padam jer la...hehehe... harap korang yang pernah terbace blog ni ker jg segan2 nk komen... gua open jer... lagi banyak komen harap gua akan lebih matang... sebelum gua lupe...kata ganti name dalam blog nie mingkin akan brubah2..ikut keadaan la.. kadang;kadang gua gune gua, aku,wa,I..ana..saya and many more... harap korg x terkejut la ek....





k rr kot...smpai sni lu..

nnt ade pape gue sembang lg...
harap korang sanggup tunggu untuk isi pertama blog gua ni nnt...
seblum gua mngundur diri...
trima serangkap pantun dari gua...
Anti ISA menjerit sakan,
ekonomi sekitar mnjadi pelan;
salam prkenalan gua hulurkan,
agar Ukhuwah tetap berkekelan...

trimas....

1 comment: